2014年8月6日 星期三

兩餸一湯



失魂貓是一個cooking BB班,之前和家人住一直有中點煮飯,所以從來不用下廚。現在搬到新居,終於廚房是我話事,可以下廚攪攪震!

昨晚第一次正式煮一餐比我男友食,選擇最簡單的菜式,不過其實全部未試煮過,只是看書紙上談兵。


買好材料做好一切下火前預備,失魂貓才了解自己連薑也不懂處理!(事後才知道要去皮)




今次跟書煮日式酱燉豆腐,蒜容白菜仔和蝦仁豆腐冬瓜羹





今日第一次煮兩餸一湯羹,竟然煮出來味道可以喎!原來我對cooking d 天份..哈哈!

17 則留言:

  1. 色香味俱全...(^O^)

    煮多幾次就可變大廚了!

    回覆刪除
  2. 是你煮場,以後大把機會煮﹗

    回覆刪除
  3. 其實都唔錯啦.我會煮熟晒佢就算數 :P

    回覆刪除
  4. 多菜少肉,賣相吸引,之不過...妳以前個中點煮飯,係咪收$16.80一個鐘!^0^

    回覆刪除
  5. Cooking 其實唔難....工多藝熟...!

    回覆刪除
  6. 煮得有板有眼,閒時玩吓煮飯仔,都唔錯架

    回覆刪除
  7. 我都很喜歡, 但我要看食譜,以後我又多個師傅:貓貓老師, 您好!!

    回覆刪除
  8. 熟能生巧,以後要玩多啲煮飯仔^^

    回覆刪除