2014年6月2日 星期一

恩平萬畝泉林温泉酒店之旅-Day1


失魂貓近來工私兩忙,壓力不少。自從二月份日本旅行滑地意外,經過三個月物理治療後,始終腰傷未能完全康復,少了外出影相也未能跳舞。所以失魂貓少了post blog ,很久沒有和blog友大家分享,真係好掛住大家。

為了減壓,所以參加了Yahoo團購到内地Relax一下。這是一個美麗華推出的$599泉林酒店兩天團。

大陸團最慘是要一早出發,815在羅湖集合,車程到恩平很長,唔塞車也3小時半,當天塞車,車程需要4小時多。午餐吃黃鱔飯,但餸菜好麻麻。


吃飯完再開車45min 萬畝泉林温泉酒店。酒店仿似泰國渡假式酒店,加$100一位可以住這種800尺大客房,露台可以直出落游池,還有獨立私家温泉池。酒店的確幾靚,有在泰國渡假feel。可惜餐廳食物很差,真是失色不少。
















 在酒店内有一個很大的萬泉湖,團包了坐船去島上欣賞土人跳舞和玩火show ,另外有小型動物園參觀。酒店内還有小型機動遊戲(不過不建議玩)和網球場。星期六晚上八時有野火跳舞會。














































Photos by Fuji xe1

13 則留言:

  1. 遠足旅行要小心唷
    祝早日康復

    回覆刪除
  2. 貓貓,除了物理治療, 有冇試吓其他治療方法, 如推拿,針灸等等, 祝您早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. oi ling..好多謝妳來關心我

      推拿試過.....針灸就未試呀..我好怕針呀

      刪除
  3. 我年少時都整親條腰,到而家都重係有少少地痛,不過少痛是福,所以我都唔理佢囉!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都唔理佢,不過拿重野eg單反會痛呀

      刪除
    2. 妳年紀重細,有得醫幾大都醫好佢,重有,呢段時間,要注意姿勢,唔好再整親佢,用袋最好用背包,唔好用一邊膊頭孭,好多人就係咁會出現鴛鴦膊,年紀大條腰就會有問題,小心!^^

      刪除
  4. 不如我介紹個醫師俾妳,找到名片,再WHATSAPP妳。

    回覆刪除