2018年11月16日 星期五

Day 2 薩爾斯堡城


已經七年沒有去歐洲了, 甚少跟團的我, 今次無意間發現永安旅遊50週年推出特價團。其實十年前已很想和好友去東歐遊行,今次把心一橫約了好友決定出發一次。 

一直好想去東歐布拉格覺得風景美麗, 原來問開朋友,佢覺得成個歐洲 最靚係東歐。 今次旅行真係好平,等於日本嘅價錢可以去歐洲。 不過去東歐真係坐飛機和巴士坐到暈, 好彩我是一上飛機一上巴士大覺訓的人。 估唔到我旅程中,無論飛機巴士都好好瞓,完全到當地和返香港一啲都冇時差。 

八天旅程,其實實質應該係六天半活動。 香港時間晚上飛,到咗英國係凌晨早上,轉完飛機,最後大概十二點半鐘到達德國慕尼黑。 可惜德國整天下雨,氣溫好凍,所以都冇乜真正影相,沖沖咁樣度過了德國, 晚上就住奥地利薩爾斯堡































































7 則留言:

  1. 嘩﹗真係咁僑,我又是剛去完東歐回來,我是自由行呀,你幾多號去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈咁啱,我27/10一4/11,你呢

      刪除
    2. 我20/10-4/11,薩爾斯堡是24,25/10,哈爾斯塔特26-28,你28號到我已走了。

      刪除
    3. 係喎,你也是4/11回港!坐咩機

      刪除
    4. 坐阿聯酋航空,返到香港都要下午3點。

      刪除
    5. 哈哈嗰日我坐英航返香港大概兩點 半,可能我哋喺機場曾經相遇

      刪除