2019年5月15日 星期三

8天花花東北關之旅 Day 1



 一直好渴望睇日本靚靚花花田,見朋友四月尾至五月頭時段原來去東北關位置,可以睇到最少三種靚花花, 包括粉蝶花, 芝櫻,紫藤花。 所以今次決定報了永安五天花花團, 再放棄回程機票,逗留多三天, 共八天打算去曬睇各種靚花。 第一天未出發前先興奮, 先入南閘到香港迪士尼專櫃買我最喜歡的貓貓兔兔。









  
今天 落機到成田機場大概四點鐘,到酒店五點多,我們住在成田附近酒店。晚上唯一節目到成田Aeon Mall shopping, 其實啲Aeon Mall超多靚嘢睇我一向都好喜歡。 我們先到foodcourt買燒牛肉飯,順便買日本麥當勞兒童餐,今次送玩具鬆弛熊。 我們發現已Aeon Mall有大型狗狗專門店很多便宜嘅狗床,當然要買張送畀豆豆,另外四處逛逛, 八點半就離開回酒店休息











































沒有留言:

張貼留言