2014年1月27日 星期一

2014 維園花市直擊

每年失魂貓都喜歡到維園花市襯熱鬧,一邊欣賞香港人的創意,又感受一下新年的氣氛。下年是馬年,今年當然推出不少和馬有關產品,不過今年創意的馬產品不多,反而好多檔也入了可愛草泥馬代表。反而奇怪,有很多賣Line 熊公仔和臘筆小生的檔。另外最有創意的算是和梁振英有關的產品。整體而言,今年創意缺乏,希望下年有更多有諗頭的新奇產品發售。 































































Photos by Fuji xf1

10 則留言:

  1. 好多檔都話自家設計- 細小的環保袋,行過兩個又買同類型產品,咁點算係自家設計呀.

    回覆刪除
  2. 尾二和尾三的產品,太太本來想買一隻給我,但我一定知要過佰,但太太郤以為只需數十,埋檔口問價要168,特價138,又話今天唔買明天一定问價,好像我唔買一定蝕底,所以太太和我就決心唔買,咁就無買咩嘢囉,今年慳番唔少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺、全場我最想買也是這個,不過無買到,原來我們same taste

      刪除
  3. 近年花市好像有點變質 , 售賣物品也政治化了 !!

    回覆刪除
  4. 如果唔買野,我覺得日頭行花市都幾好,起碼光猛d睇貸都睇得清d,無咁易俾人呃

    回覆刪除