2014年1月19日 星期日

尋梅 @ 西貢蕉坑




香港到了一月份,正是白梅花開的季節。近來攝影發燒友四處出動影梅花。 失魂貓聽聞大埔農墟有梅花開得好靚,在網上已經見攝影朋友大包圍這棵梅花樹。所以星期六失魂貓決定不入戰區,改出動西貢焦坑尋梅。

原來這裡的梅花樹很多,大部份開了六七成,相信還可以有個多星期影。星期六當天有30多人在影梅花。可惜我到埗影相已經4500,陽光開始暗,未能拍到太多藍天陽光靚相。

不知道是自己技術差了,還是要求高了,失魂貓總是不太滿意拍出來的相片。 希望下次可以努力拍得更好。
















































Photos by Sony A35 + Tamron 90mm macro F2.8/ Sony 200mm F2.8


32 則留言:

  1. 不是技術差了、要求高了才是呢!
    梅花很難拍呀!構圖也不易!太疏太密…… 就是難弄!!
    妳的照片已經很好了呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀...梅花構圖不易....太疏太密..又多樹枝..哈哈....我帶了90微..全手動....無腳架..iso迫住推高........真是抬機到手軟...........後悔無腳架............
      我要努力向你學習

      刪除
  2. 靚!
    以為你好早去到呢...

    回覆刪除
  3. 要影出畫意真是好難呀,要多加練習,加油﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!近來少影,生疏了!要再努力

      刪除
  4. 請問蕉坑點去?
    周六的光很好啊,你其實在最好的時間映了,四五點的陽光看似暗淡,其實最柔和,是黃金時間~~~
    你再留意花蕊的動態就會好起來,中間一大堆人拍照下面那張特寫就對了,第一張未夠好就是沒注意花蕊~~~~
    拍一百張,不如拍幾張佳作,勿以多為好~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 迅雨:_好多謝你的專業指導..............我帶了90微..D陽光係樹頂....唔多夠長...........高果D影唔到配藍天.............我全手動....無腳架....多枝多花...對焦好累.....哈哈...後來無心機了.............
      其實我喜歡影D花蕊.....好似向下下雪feel

      刪除
    2. 向`西貢巴士/小巴:北港下車..對面就是
      http://www.afcd.gov.hk/.../cou_lea/cou_lea_ven/lions.html

      刪除
    3. 哈哈,藍天一定很吸引你,灰底也好看啊~~~也不一定要腳架,手動也不錯,快門不要太快,層次便豐富了~~~


      謝謝你的提示,連結看不到,是在彩虹坐1A小巴,在北港球場落?那兒是在獅子會自然教育徑內?

      刪除
  5. 用心拍攝, 有幾都好 LIKE. 你攝力又大進一步 (我只卻停留原步)

    回覆刪除
    回覆
    1. Alex你太客氣就真...你要求完美就真..你因為已經頂級..所以不用進步了
      .我覺得好多師兄師姐影得靚好多........

      刪除
  6. 梅花好靚哦,200mm F2.8冇得頂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 200mm F2.8果D真係sharp好多..不過好重..只可以抬一陣
      我反而喜歡90macro d soft feel

      刪除
  7. 好靚呀,搞到我都想去睇,不過我唔識影相 :)

    回覆刪除
  8. 寒梅傲雪 , 天氣越凍梅花就開得越燦爛 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年因為凍,紅葉、梅花都開得靚,期待2月櫻花開

      刪除
  9. 一定是你要求高啊!!
    拍得很美啊!

    回覆刪除
  10. 最近見到不少人梅花相,影得好靚。
    可惜沒時間去

    回覆刪除
  11. So beautifil! But I havent any macro lens.

    回覆刪除
  12. Gloria,蕉坑是最近影梅熱點.

    回覆刪除