2014年3月9日 星期日

維園花卉展覽2014



地點:香港維多利亞公園

日期及時間:2014 年 3 月 7 日至 16 日;


上午 9 時至晚上 9 時。





星期六失魂貓帶了90 macro 到維園花展影花, 本

來想學師姐影D soft feel 浪漫感覺花相.可惜到場

全程下雨,四處濕透,花也殘了,真是掃興,結果沒有

心機,只好亂影幾十張, 如果下星期好天,想去嘉道

理再練習呀...












































Photos by Sony A35 + Tamron 90mm F2.8 macro

26 則留言:

  1. 我在昨午都去影了,超級多人,好多時俾人迫出來,最後亂影數十張就走了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日冇雨,可能最多人。買了macro未?

      刪除
    2. 即日買即日用,所以效果並不理想,不過稍後都會出BLOG,想聽聽你們用開MACRO的朋友的TIPS呀~^^

      刪除
  2. 下雨天光線柔和,其實都有佢好處的.

    回覆刪除
  3. 妳照片的花卉, 比實景的美麗得多.....
    因為妳懂得取景, 避開了那裡太多的人工修飾, 高手!!!

    回覆刪除
  4. 貓貓, 您話"亂影"都影得好靚喎!!

    回覆刪除
  5. 我最愛萬紫千紅的鬱金香 .....

    回覆刪除
  6. 好靚啊!! 原來好多blog友都係星期六去, 我都係!!

    回覆刪除
  7. 這幾個月都仍凍, 鬱金香就最岩這天氣哩..!
    有幾幅小白色的花球.....好似是 "蔥" 的心....是嗎?

    回覆刪除
  8. 很喜歡 #20 和尾幾幅, 點映可以 soft soft 哋呢?

    回覆刪除
  9. 影得咁靚, 而家可以叫你做師姐啦.
    鬱金香差唔多係人人必影主題, 影多幾年都無咩心機去影.
    真係要有靚相又要別出心思至得, 我今年都只係去一個早上而以.

    回覆刪除
    回覆
    1. Alex你又取笑我了!你的才是師級作品!真的,影花已經成為基本學習才料,花本身係靚,一般影已經合格!不過要在靚花中再添特式,就是花心思,我努力學習中!希望各位師级人馬多多指教

      刪除
  10. Gloria,我去影個日又係落雨,真係無乜心機影.你D相影得好靚.

    回覆刪除