2015年1月18日 星期日

<青衣公園> 落羽松+紅葉


近年青衣公園已經成為了攝影熱門地了






































18 則留言:

  1. 好靚呀﹗又有紅葉影,好正﹗

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真識貨,我也是

      人很多,等了很久不等到不經意

      刪除
  3. 好靚……\(^o^)/
    多謝妳分享
    喺我屋企隔離咋
    我都唔知有哩個美景O(∩_∩)O

    回覆刪除
  4. 我上個星期六都有去,開始見到有一朶桃花,遲尐再去多一次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我郡係星期六去,唔見你!
      白梅那裡有得影

      刪除
    2. 吓,妳又係上星期六去?我係下午約三點去嘅,紅桃花在斜坡草地內,妳見到有好多樖光秃秃嘅矮樹就係,至於白梅,在大埔同尖沙咀公園內都可以影,不過未係時侯。

      刪除
    3. 我大約430到, 我知道紅桃花位置, 有排未開

      尖沙咀公園內都可以影白梅咩?那位置?幾時係時候?

      刪除
    4. 尖沙咀公園內星光大道 (大型公仔展出處) 上之小形公園內,有一小形噴水池,在附近有二株梅花樹,通常到接近年尾時便可影,往常我會由現在開始,每隔一星期便走去看看是否已經開花。

      刪除