2015年6月22日 星期一

烏溪沙日落時分





















大家有沒有留意, 失魂貓已經失蹤個多月了!!

由四月尾至今,我突然患上腎炎, 病左一個多月,看了一次普通科醫生, 醫院, 兩位專科.....
最後吃了三十天抗生素,洗了一萬元……
現在病情有好轉了……

多謝身體好多朋友, 家人, 同事和他一直支持我!

今年生日在病中渡過, 但一樣窩心!

希望七月可以做回活力貓!
現在知道身體健康如何重要!



27 則留言:

  1. 回覆
    1. 現在好了解, 希望身邊人人身體健康

      刪除
  2. 我還以為你掛住工作,腎炎好番都要多加注意飲食,休息最重要,祝早日痊癒﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BONNIE, 係呀..現在好得7788, 終於去影下日落, 希望身邊人人身體健康

      刪除
    2. 好感動, 有大家關心我.....我以為忘記了這隻失魂貓......

      刪除
  3. 保重身體,不要做病貓啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. ERCHOW, 多謝你的支持, 希望身邊人人身體健康

      刪除
    2. 好感動, 有大家關心我.....我以為忘記了這隻失魂貓......

      刪除
  4. 你少左上網還以為你事務繁忙, 原來是病了, 腎炎要好小心處理呢, 病情好轉就好了, 祝你快D好返la.
    上星期很好天ar, 烏溪沙日落幾時都係咁靚 "心"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..多謝你的支持, 現在好得7788, 終於去影下日落, 希望身邊人人身體健康

      刪除
    2. 好感動, 有大家關心我.....我以為忘記了這隻失魂貓......

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝你的支持, , 希望身邊人人身體健康

      刪除
    2. 好感動, 有大家關心我.....我以為忘記了這隻失魂貓......

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝你的支持, , 希望身邊人人身體健康

      刪除
    2. 好感動, 有大家關心我.....我以為忘記了這隻失魂貓......

      刪除
  7. 回覆
    1. ka ming, 多謝你的支持, 希望身邊人人身體健康...好感動, 有大家關心我.....

      刪除
  8. 你要保重身體了,平時多喝清水,不要再飲一些高濃度的飲品了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen,係呀!現在小心飲食,不吃味精!謝謝

      刪除
  9. 貓貓, 你好, 唔怪得近排冇晒聲氣,
    祝您早日康復! 休息多些.香港日日酷熱天氣, 暫時唔好咁多戶外活動呀,吃多些有營食物.
    做番隻健康嘅失魂貓啦..............

    回覆刪除
    回覆
    1. OI Ling.謝謝, 我已經好番啦...好快做番活力貓啦

      刪除
  10. Beautiful sunset.
    But take it easy.

    回覆刪除