2012年1月3日 星期二

介紹男仔的故事 1

近來有兩宗好有趣的事情想和大家分享下!
可能失魂貓單身形象太深入人心聖誕節期間有一位有心朋友 (她也

是單身的) ,她發whatsapp 給我說想介紹一位好男仔給我,不過年紀

大少少,問我介唔介意whatsapp 他。

她說他是41歲,不過外貌後生,6尺高,生意人,經常四處外出傾生

意。她說是爸爸介紹她,不過見了一面冇感覺,話不如介紹我,不想這

樣浪費了一個好男人

我見字心想 :  !六尺高生意人?是否成個陳豪咁? 荀盤? 

哈! 唔通愛神終於關照我? 不過又感覺無理由有咁荀架??@_@




見朋友專程介紹我帶著平常心2712傍晚 whatsapp 生意人,


他到晚上十一時半才回覆,說了兩句,他回答不太懂用口訊,我就回覆

打算訓了,或明天電聯,說句晚安我就抱頭便睡。(雖然心想,不懂用

口訊為何又話whatsapp 溝通??)<_<



28
12晚,我十時whatsapp 他說有空電聊嗎?

他照樣差不多十一時才回答我:他說剛回家有空!我以為他意思叫我電

他,所以我打電話給他。誰料,他沒有接我來電。(心想:他攪咩鬼

架?口訊又唔識用?電話又唔聽?好冇禮貌呀!)X_X


whatsapp我說因為他身在廣州,怕聽長途電話貴!

我立即回個whatsapp說不好意思,打擾你。

(我心又想:下!不在香港?爲什麼昨晚說電聯不通知我?攪到好似騷擾人咁?)>_<

(
之後我whatsapp 說:那就待你回港才聯絡吃個飯吧!心想:我真係

好鬼主動啦!^_^)
誰料他回答:我在農曆新年假前只有一天在香港。

(我心又想:O ! My God ! 你忙成咁?就算陳豪唔係我老公我都晚晚

TVB見到佢個樣,如果生意人真係想成為我老公……)?_?




有個朋友給我大膽的假設!(如果用我有一個朋友最快結婚的記錄來計算:

她見了一個男仔四次之後拍拖,十次之後閃電打算結婚,再籌備婚禮了

半年,他們自相識一年後結了婚!)


<
大膽的假設>

每個月只見到一次?見四次拍拖(四個月後),見十次打算結婚(十個月後),再籌備結婚(選結婚地方,婚紗,化妝,影相,買樓...?)可以幾時完成?

再想像就算旅行結婚,他有沒有檔期?

再想像如果我們一起生活..我有冇老公有什麼分別??...
好似想得太太遠了!哈哈哈哈!



你們可以接受個老公、老婆每月見一次嗎?做女子真是如此苦命呀….哈哈! 



P.S. 原來再聯絡介紹我的朋友,她笑說當時爸爸安排她和他第一次見

面也安排了兩個月!太可怕了!

沒有留言:

張貼留言