2012年1月5日 星期四

介紹男仔的故事 2

第二宗有關介紹男仔的有趣事情和大家分享下啦!

故事人物
失魂貓:一個單身的普通女子

失魂貓媽媽:一個關心阿囡的媽媽

富貴Auntie :是媽媽的朋友

會計行大老闆: 是富貴Auntie的朋友

長髮美男子:是會計行大老闆的下屬

故事發生在
2011年頭的某一天:

富貴Auntie在聚會見到我媽媽,Auntie 問我媽媽是否有個囡無拍

拖?富貴Auntie話她有個朋友想幫個男仔搵個好老婆。

Aunie
話她朋友是會計行大老闆,老闆打算把將來會計行業務交比他下

屬打理,所以老闆心急想找個好老婆比個下屬。
不過Auntie 話老闆好緊張這件事,他想一起出來見面,睇下個女仔合

唔合心水

媽媽把介紹男仔的來龍去脈說給我聽。

(當時我心想:下!攪咩好似相睇咁?本來識個朋友無問題,不過要成

棚人參與好似好尷尬?又好有壓力喎?)

不過見媽媽已經應承好別人

(心想:我不如比張相老闆睇下我,我到時一定fail 啦,等佢地死心

啦!順便睇下個男仔咩樣?哈哈!所以我提出交換相先。)


誰料
老闆和Auntie 見完我張相都十分喜歡我,話想盡快安排見面。

(心想:下!我個乖乖樣也騙左班老人家?哈哈!)





到我和媽媽睇相。
 張相有三個人 ,得左手面一個佬(唔似3x歲?似50歲?)O! My God ! 竟然媽媽說中間果個先係佢!


(下!原來他是長頭髮五官標緻,成個鄭依面咁,好得得得呀!

我同媽媽見相後不停大笑,哈哈哈哈!因為我起初誤會左佢係女仔。不

過我們二口同聲說:有冇可能他沒有女朋友呀??)

心中幻想: 嘩!真係大筍盤呀!如果嫁左比佢, 咪做會計行老闆

娘!個老公又成個鄭依面咁型!係咪發緊夢呀??
故事繼續發展,富貴Auntie 打算相約老闆、長髮美男子、我和媽媽在

港島酒店吃High Tea 見面。

(我想:其實一向愛自然的我真係唔想攪到好似相睇咁嚴重,不過為左

自己的幸福著想,就硬著頭皮去啦!)
結果...富貴Auntie 相約長髮美男子差不多兩三星期也約不到期...

我們只可以等待......

(我心想:今次原來過左老闆關過不到美男子關!哈哈!都係正常啦!

今次個夢要醒啦!)




最後
...一個月後媽媽收到一個電話,之後我們大家碲笑皆非!哈哈哈哈哈哈....

O! My God ! 原來美男子是"基"!
原來是同性戀者,連他老闆也不知道。老闆見他多年沒有女友很擔心逼

他,所以有此安排。因為大老闆美男子相約我,美男子迫不得已把真相

說給老闆知。今次大老闆"瘀"到震!哈哈哈哈!

P.S. 
唔通世界上剩番d男仔,唔係"忙到嘔"?就係"基"??


雪國那裡 有花開過嗎


還是世界太冷了開不了吧

傳頌過有個少女 將所愛種在大樹下

她相信到盛夏 蓮葉也會往上爬

那瘦削少女 每一天灌溉

無論四季過去了她都盼待

期望雪國撒滿愛 即使會繼續地遇害

她信任雪地內 岩石化作花海

請相信愛力量 將虛構化力量

如何難受都信愛是善良 越愛越強

花開遍雪地上 冰封卻漂亮

祈求南極開個雪地牧場 未妄想

就似櫻花抄看雪國長出鮮花

她即使年華漸遠對著夕陽

沒有留言:

張貼留言