2013年12月8日 星期日

左麟右李2013



星期六, 失魂貓陪男友看"左麟右李"演唱會, 我們

第9行,用了支200mm x 1.5 的2.8大光圈, 但都

似乎唔多夠近, D 相都唔sharp!!























































18 則留言:

  1. 1.) 光圈盡開下景深太淺,不能涵蓋兩個人,而多數對焦都在件衫上,但能找到一處是sharp的。
    2.) 沒有一處是sharp的濛,多數是手震。

    演唱會搵人臉對焦,只要面口清晰,其他地方少少blur都唔會影響整體觀感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地2人郁來郁去,真係難影,我都想對面部!haha

      刪除
  2. 有機會係枝鏡受光線影響而對錯焦,呢個情況,係我枝E10-18都經常出現,所以我對完後都會用手動放大check check,如果無問題,就繼續用自動對焦,如果發現出問題,就要全程手動(同一位置同一環境下)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似想對面部,之後郁左唔知去邊!haha

      刪除
  3. 影郁動大的,真係好難對焦....我都學緊

    回覆刪除
  4. 其實應該係唔夠光快門慢先矇啫,你唔好怪佢啦=]

    回覆刪除
  5. 祝 聖誕快樂,並祝新年進歩!

    回覆刪除
  6. 感覺好像在開派對,很開心的氣氛

    回覆刪除