2013年12月29日 星期日

影在青衣公園





昨日突然決定去青衣公園尋紅葉, 暫時山坡位置

只有一棵樹變紅, 相信個多星期後才是影紅葉的

好時機, 沒有帶長鏡的我, 只可以影下大景.......
















23 則留言:

  1. 謝謝報料,咁我遲啲去﹗

    回覆刪除
  2. 未去過添!近唔近地鐵站呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好方便、青衣城有指示、行出去就是公園

      刪除
  3. 原來青衣公園咁好風景!
    因為好少人提起佢!
    我都係而家先知有呢個好地方!
    多謝推介!

    回覆刪除
  4. 今日好多人去青公影相呀!~

    回覆刪除
  5. 首兩幅...尾四幅兩片葉...好美...

    回覆刪除
  6. d 相好靚!

    剛去過大棠,
    聽講果道 d 紅葉,
    今年唔夠以前靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我網上見人影左d相、大棠红葉好多爛、所以我冇去

      刪除
  7. 兩片紅葉那一張,
    很 romantic 呢,
    有幾句題詩,
    更美。

    回覆刪除
  8. 乜原來有個咁靚風景的地方架!?完全未聽過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人唔知、其實依到好多影相靚位

      刪除
  9. 我見有多人影雀鳥添,好風景呀。

    回覆刪除