2013年12月23日 星期一

浪漫星光 @ 沙田星光花園





































Photos by Sony A35+ Tamron 17-55mm F2.8

22 則留言:

  1. 燈飾很漂亮!貓貓拍得十分好看呀!
    聖誕新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞!!大家過一個愉快聖誕

      刪除
  2. 唷!我去影個時,隻鹿仔冇著燈喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha!! 現在著哂喎!再去啦!merry xmas!!

      刪除
  3. 估唔到今年尐裝飾咁靚!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇去呀?我覺得影相就今年靚d,不過睇就上年好睇d!

      Merry Xmas!!

      刪除
    2. 我無去呀,今年好多事發生,搞到無乜心機,到有心情時,又唔記得咗佢^^

      刪除
  4. 貓貓, 我明晚出動看燈飾喇. 祝您聖誕快樂!!

    回覆刪除
  5. 浪漫迷人!很美!
    失魂貓,Merry CHRIStmas!

    回覆刪除
  6. 我都有去呢度呀,真係超光,不過好多人.聖誕快樂呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人..我打算平日再去..祝您聖誕快樂!,

      刪除
  7. 還沒有安排時間去這裡, 妳影得好靚!

    回覆刪除
  8. 好靚,加上水晶球就更吸引

    回覆刪除