2015年3月29日 星期日

Day 9 大阪~阪急三番街


最後一天行程,我們安排只是上午行下梅田區之後便要趕回程到名古屋。 吃完早餐,我們到卡通公仔性地阪急三番街北館 (10:00am) 。大板梅田站真係大得似迷宮,我們迷失最後要開GPS,找了二十五分鐘才到達阪急三番街。 這裡有最出名的鬆弛熊,miffy, school bear, snoopy……仲有超可愛水豚公仔,真係行到唔捨得走。























我們行到12:15趕回梅三小街吃拉麵之後拿回行李

回程。 我們坐一個站JR到新大阪站轉東海JR

名古屋。我們之前已經訂了飛1:43 回名古屋 

(4300 yen包一飲品) ,當時拿飛入新幹線位置,站

內職員又不懂英文又唔比我入閘叫我買飛,看錶

只剩5分鐘開車,真是激到我彈起,最後不理會站

長照衝入閘,上車2~3分鐘便開車,真係驚險。 

到名古屋再轉名鐵到機場,本來以為我們行李一

定超重,好彩二人合共33.6 kg (出發共23kg, 未超

40kg要求),但班機手提行李太多,hk express

free 我們把手提行李寄倉,我們兩手輕鬆的上

飛機。




6 則留言:

  1. 嘩﹗嘩﹗卡通人物我就最鐘意啦﹗

    回覆刪除
  2. 你就好我連手提行理都要磅,寄倉都未超磅
    衝閘都得,你是網上購票呀!佢冇吹雞咩!B ......B........B

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們真好彩....未超磅

      我早幾天在名古屋東海JR couter買左票, D 站長唔知點解係都唔比入, 叫我再買票..我見佢剛同其他人講野唔覺, 我就衝閘law...hhahaha

      刪除