2013年10月9日 星期三

日落@飛機維修區



失魂貓一直渴望到飛機維修區影日落,因為之前見很多師兄師姐影到很多靚相。今個星期六去完迪欣湖,順路黃昏時段到這裡一遊。

前往方法只有在東涌地鐵站B出口,向前行到巴士總站坐S52 (注意班次大約20分鐘一班) ,大約坐10~15分鐘在飛機維修區下車,之後況海旁行相反方向10分鐘到達導航燈的位置。

 這裡是影日落性地,很多攝影友已經在場set好腳。失魂貓帶了型仔Sony Sony 55~300 mm / 龍仔17~50mm 出動。不過飛機今天飛行航道不近,所以影出來飛機好細粒,可能要就某些風向和航道,才能影出師兄師姐的大飛機配大蛋黃靚景。







































Photos by Sony A35+ Tamron17-50mm F2.8/ Sony 55-300mm F4.5-5.6

20 則留言:

  1. i like the 1st and the last photos.

    回覆刪除
  2. 明夏再去一次吧,日落位置與飛機會較接近。 ^_^

    回覆刪除
  3. 要有飛機真係好好運先得,不過有咸疍黃都唔錯啦.

    回覆刪除
  4. 秋涼去會較好吧,相信夏天去好辛苦.

    回覆刪除
  5. 我覺得條橋本身都幾靚幾特別, 如果行到出去就好啦

    回覆刪除
  6. 估不同我們同一日前往影日落,還被你攝進鏡頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩嘩.....真的?那個是你快報到

      刪除
    2. 我去左你BLOG, 相好靚.,不過唔識留言..話要寫email?

      刪除
    3. 我現在有兩個BLOG 如果你登入左你呢個BLOG 應該可以在我BLOGSPOT個BLOG留言架喎,不過你如果去了PIXNET個就要寫EMAIL.,
      我都係在PIXNET收到"沒有叮噹"的留言才去你處看,先見到自已在你處出現。
      我就係......係度抺緊眼鏡個個了( >_<)/

      刪除
    4. 哈哈哈哈...我們好近呀.........我睇完你地人..........

      刪除
    5. 唔知點解你BLOG點到要email留言

      刪除
    6. 咁奇,你之前都有留過言架喎

      刪除