2013年10月2日 星期三

宫崎駿專門店


早前因為要排大隊,所以失魂貓没機會進入海港城LCX内的宫崎駿專門店。剛國慶假期經過,終於可以入場欣賞,原來店內有很多吸引的宫崎駿電影卡通公仔產品出售,而且售價也很合理。



















本來打算只是進内看看,結果抵不住誘惑,買了一個好有特色的籠裡貓$180,真係好靚!



Photos by Sony A35+ Sony 35mm F1.8

17 則留言:

  1. 我去o左幾次,,,買o左好幾個花盆啊~~~~~~~~平過去日本買~

    回覆刪除
  2. 到現在我都未入過去呢,圖中所見,最愛就是魔女宅急便那隻黑貓,困在籠中更是可愛.

    回覆刪除
  3. 籠裡貓...猜謎...
    如果人離開咗間屋=人去樓空...
    貓離開個籠呢?

    回覆刪除
  4. 我都未去過, 驚忍唔到手^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係他的迷嗎?我快入d他們產品,到時介紹比你

      刪除
    2. http://supwanmao.blogspot.hk/2013/10/totoro.html

      刪除
  5. 買吓一隻, 買吓一隻, 我家裡也是整屋都是貓 (Hello Kitty)!!!.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來她喜歡KITTY......你到在新居有多少隻?

      刪除
  6. 我前兩天去過也是不用排隊

    回覆刪除