2013年10月20日 星期日

閒遊赤柱


 剛上星期一公衆假期,天陰陰毛毛雨又遲起床,暫時決定去赤柱行下和吃High Tea。赤柱真是一個超好地方,雖然過去路程遠,不過這裡的異國風情,環境優静,環境乾淨,没有强國人,是失魂貓嚮往的。在這秋涼的天氣在這裡望向享受海風和大浪拍岸,真的人生一大快事。




























Photos by Fuji xe 1 

21 則留言:

  1. 呢道係我其中一個至愛去既地方

    回覆刪除
  2. 赤柱逛逛的確唔錯,前個月也有與家姐們逛了一轉,感覺得遊閒

    回覆刪除
  3. 赤柱好近我,星期天我會入去食個TEA﹗

    回覆刪除
  4. 都好近我,不過而家好少去了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果好近,我成曰去呀!我去要個多小時

      刪除
  5. Stanley is one of the places to go when you really want to relax without going all the way to the New Territories. Thanks for showing us some angles on that lovely spot.

    回覆刪除
  6. 妳做乜搞喊個細佬女!^^

    回覆刪除
  7. may i ask how much did it cost for the excellent high tea?

    回覆刪除
  8. may i ask how much did it cost for the excellent high tea?

    回覆刪除
  9. 得閒閒赤柱係唔錯嫁. 我都 LIKE

    回覆刪除