2013年10月27日 星期日

啟德遊輪碼頭

  
剛星期六,失魂貓病未痊癒,所以決定去一些輕鬆的地方,突然想起啟德遊輪碼頭的空中花園上星期五正式開幕,所以就起程到訪。

 現在前往交通不多,主要是九龍灣德福廣場Delifrance 對出有86小巴循環線,$5@ 平日15~30分鐘一班(假日加班)。如果星期日和公衆假期牛頭角/觀塘地鐵站有5R巴士循環線。以上交通尾班車也是8:00pm ,不過公園關閉時間是11:00pm

 遊輪碼頭這裡是360度海景,在這裡看日落是一個好地方,所以星期六當天吸引有好多攝影友出動。環境方便很清幽舒服,不過toilet還似是未裝飾好,附近完全未有配套。期望這裡的商場設施開幕,這裡是一個新的假日好去處。











































Photos by Fuji xpro1 + 18mm F2

27 則留言:

  1. 影日落相是不錯的選擇,但處在西科的地方,天口一熱都幾辛勞

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,建議帶太陽眼鏡..同埋下山後好凍

      刪除
  2. Cat, 好正呀 ! 好地方.. 又多個好去處.. ^0*

    回覆刪除
  3. 原本星期六我都想去架, 就係唔知有乜車去囉, 我覺得夜晚有燈光靚啲 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在只有1小巴,1巴士,你看我文字and last pic ar

      刪除
    2. 現在只有1小巴,1巴士,你看我文字and last pic ar

      刪除
  4. hi, 貓貓, d 相影得好靚, 日落果幾張我超鍾意, 近排轉天氣, 小心注意身體, Take care!!

    回覆刪除
    回覆
    1. oiling好喜歡見到你!現在吃中藥中,多謝關心

      刪除
  5. Gloria,啟德郵輪碼頭是拍揖日落的好地方.

    回覆刪除
  6. 交通配套真係未得喎! 不過呢度幾靚

    回覆刪除