2013年8月31日 星期六

失魂貓失魂手記新地址

失魂貓失魂手記到今年1026日就是3週年了,突然Yahoo Blog 宣佈要停辦, 竟然三歲就要和各位Yahoo blogsay good bye !! 失魂貓真的感覺好傷心!!失魂貓好享受在這兩年多時間在yahoo blog和大家分享人生點滴,同時和不少blog友已經建立深厚感情,更有幾位成為了我的真正朋友,失魂貓真的不願意失去各位blog友。




希望yahoo 所說的輕鬆搬家真是可以幫我們的blog轉載到新的blog上。 失魂貓聽不少blog友會轉會去Google Blog~ Blogger去,所以我也決定要搬家到Google blog了。

失魂貓失魂手記將會搬家到以下網址:




希望大家也搬家到Google blogger再聚,如果有google blogblog友請留下自己新blog link再聯絡,如果沒有,也歡迎來“like"我的facebook攝影專頁繼續分享,也可以私人留下email再聯絡。

Facebook攝影專頁:


希望好快在新blog再見到大家~^^~

35 則留言:

  1. 希望一次 blog 會比一次更好. 新的開始吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好高興大家再見!好擔心失去好多blog友

      刪除
  2. 失魂貓,
    你好,
    靚呀。

    請到敝「試 blog」,
    試下留言,
    因未知是否成功呢。

    http://redyellowredyellow.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 留左,不過add唔到你,,,隐藏左使用者簡介

      刪除
    2. 多謝失魂貓呀。
      走難到此,
      還在矇矓中,
      好多野未整,
      今晚,
      要整使用者簡介先。

      刪除
    3. 對呀!現在我都亂試一通

      刪除
  3. 回覆
    1. 好呀!快d叫多d人搬來啦!你未有post?

      刪除
    2. 有呀,出咗一個,點解你可以回覆既?我要自己留言當回覆@@

      刪除
  4. 我都8年啦,要我搬走真係唔捨得,無奈憑我哋是改變不了現實,唯有在其他地方再起爐灶
    妳可以在設定中-文章和留言-驗証-否,咁樣遊覽和留言的朋友就不用打驗証碼,方便好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心見番你,我都好唔捨得,所以希望多d blog友可以來這裡見番面!多謝你話我知道驗証如何set! 我今晚試下改

      刪除
  5. Gloria,我帶了兩梳蕉來恭喜你新居入伙,繼續保持聯絡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真開心!大家又可以再聚,希望多d blog友搬來

      刪除
    2. 我識的己有20幾人搬來了,真高興,我們又可以在這裡傾計!

      刪除
    3. 咁真是好高興!不過好多唔識set G+,add不到?

      刪除
  6. Hi,失魂貓! 我係YBlog的簡單人呀!你好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想加我到朋友名單, 我是否要set個"g+追蹤"項目呢? 現在我加咗了,你試試看!

      刪除
  7. 回覆
    1. 你好呀..歡迎你..你blog名是?

      刪除
    2. http://blog.yahoo.com/kazuo_blog

      刪除
    3. 哈哈,真是妳,,,我之前怕認錯.大家一起加入新家庭

      刪除
    4. 哈,我加入左大半年架喇 :)

      刪除
  8. 妳好啊, 現在 pixnet 同 blogspot 兩邊試, 不過 blogspot 加好友唔太直接@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似用G+就如方便!希望多d人搬來再見

      刪除
  9. 好耐唔寫一想寫就話close ¬‿¬ 等我save番你呢個blog先...唔會走失 :P 我新blog去左呢到 https://www.facebook.com/pages/Arts-of-Din/647760931909951 得閒就去下啦⍲‿⍲ 

    回覆刪除
  10. long time no see you ! 現在大家走佬咁!你都係度開個blog再聚啦

    回覆刪除
  11. 潔潔好開心,喺呢度同大家聚首.
    不過我仲未習慣,要逐步試呀!

    回覆刪除