2013年9月3日 星期二

多事之秋



近來失魂貓步入一段煩惱期,總總煩事連續發生;


上星期忙碌煩惱開辦熊本熊“kumamon專頁事情;


星期四工作上遇上不快事件, 心中在當晚上看側田演唱會還是有條刺唔開心;


星期五收到yahoo blog停辦的傷心事 ,連忙煩惱如何搬家;


星期六發生雙OT事件,早上7:45~9:30am工作完,下午2:30~5:30pm在另一區再工作;


星期日和家人在時間上安排有小爭吵,使我當日十分煩惱;


剛昨天(星期一), 遇上出口傷人的小人, 似乎想破壞我的感情事,使失魂貓很傷心,昨晚因心緒不靈,訓唔著,天光5:00才訓,7:30又起身了……






失魂貓真希望煩惱事盡快離開……可以繼續享受和大家分享生活的樂趣!!



37 則留言:

  1. 祝新屋入伙之喜!祝事事順利,身心康泰!

    回覆刪除
  2. 失魂貓,
    陽光來了,
    可以影相,
    也會令人開心嘅。

    回覆刪除
  3. 吾開心事好快過去,來緊好多開心嘢發生,我都正式搬過來啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. bon bon好開心又見番面!不過昨晚見“輕鬆搬家“好似支援另一個台灣blog ,你知不知道,可唔可以把舊blog info搬過來?

      刪除
  4. 我咪同妳一樣,而家畀呢個blogger玩死,昨日set好晒尐野,諗住去佢個相簿度整好尐圖片啦,點知一整,今日返來,就變晒一個個stop符號,又要從頭整過,而家搞到我十五十六,都唔知搬唔搬過來好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘蔗,無理由呀!這裡post and upload相也好快。你有冇save?

      刪除
    2. 事情係咁嘅,當我將尐頭像同底圖上傳好後,就走去佢個相簿度,將一尐多餘嘅相刪除,再將尐要用嘅相搬去一尐指定嘅相冊度,當日睇都無事,點知今日返來就變晒尐stop符號,最麻煩嘅係,上傳時無得指定檔案夾,咁以後咪越積越多,好難管理,當然,而家重係摸索緊,希望快尐上手啦(妳知我地尐老人家,學野係比較慢架麻)!^^

      刪除
    3. 嘩,你攪到咁複雜,不如簡單d,ok post相上blog

      刪除
    4. http://supwanmao.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blog-google-blogger-blogspot-blog.html

      刪除
    5. Yahoo Blog 搬家到Google Blogger -Blogspot-必睇Blog推介

      刪除
    6. 如果唔將相片分類,以後搵起來會好煩。

      睇完妳介紹嘅資料,要將舊blog匯入,都幾晒時間,哎,救命呀!

      刪除
  5. 發生咁多事, 真係要打小人先得了!

    回覆刪除
  6. DONT WORRY, BE HAPPY 加油啊 ^^

    回覆刪除
  7. 高低起跌如恆指,
    祝失魂貓快見藍天.

    回覆刪除
  8. 你好,失魂貓,祝一切順利!
    我是RE。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,多謝支持!你也來了!好開心

      刪除
  9. 不快的快過去, 好事自然來, 加油

    回覆刪除
  10. 我諗yahooblog呢排都成為好多人的困擾

    回覆刪除