2013年9月16日 星期一

長隆野生動物世界 (在小火車上)


今年公司旅行選擇去長隆,失魂貓已經是第三次去,不過還是覺得這裡的動物園真好多動物,失魂貓最喜歡長頸鹿和斑馬

我們首先坐小火車看動物,失魂貓懶,沒有帶長鏡只帶了古仔Fuji xe1 ,所以影出了的動物好細粒,好多也要crop相。


















































Photos by Fuji xe 1

18 則留言:

  1. 動物真的不少哇. 多謝分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用去非洲了!haha!明天再post更多動物

      刪除
  2. 有無得落去同啲動物一齊奔跑架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有人坐私家車睇,你唔怕可以開門下車

      刪除
  3. 多謝分享。美觀的長頸鹿~

    回覆刪除
  4. 我未去過長龍動物園, 有機會都好想去呀!

    回覆刪除
  5. 你去過三次,我一次都未去過﹗

    回覆刪除
  6. 嘩!....我都好耐無去過長隆睇動物囉...如果去都係玩水多...

    回覆刪除
    回覆
    1. haha,你地一定啦!我中秋去灣仔露營,你們有咩節目

      刪除
  7. 係大陸唔洗做野味,好多幸運動物 haha

    回覆刪除