2013年9月22日 星期日

“天兔“到港前火燒雲日落



失魂貓昨天冒熱到海港城停車場平台影日落,
雖然美國軍艦因為天兔來港提早走了,
不過影到變幻的火燒雲,
就算流到一身大汗也是值得!

 天兔來臨啦!大家小心!!


剛到達正是ATV直播6:00晚間新聞




 上到平台已經有不少攝影發燒友


 未開始燒時,天上出現美麗的雲霞




 開始燒了























Photos by Fuji xe 1

33 則留言:

  1. 很美的晚霞。可惜我錯過了。

    回覆刪除
  2. 「天有不測之風雲」色彩爛漫,絢麗多彩,變化萬千,波譎雲詭。世事一切都說不定呢。

    回覆刪除
  3. 原來都是雷聲大,雨點小(實情雷聲都無,雨水不多不少)

    回覆刪除
  4. 紅到發紫.....真係變咗紫.

    回覆刪除
  5. 直情好似假嘅一樣 型!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha! 用fuji xe1影,白平衝用 光管3就紫d,用光管2就燈d

      刪除
  6. 回覆
    1. 如果無上嚟,都唔知妳覆咗我呀!留在家中,妳呢?

      刪除
  7. 越燒越烈,
    個個俾佢燒到失魂。

    但失魂貓,
    就冇失魂呢樣野嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....大家前到火燒雲已經失哂魂

      刪除
  8. 很美...星期六,見不到軍艦,映咗幾幅灰天我就走了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話軍艦怕了兔!你有冇影日落?

      刪除
  9. 好震撼的日落,好靚,我又錯過了啦﹗

    回覆刪除
  10. 打風前的晚霞特別美, 尖沙咀海運真係好多人拍日落啊

    回覆刪除
  11. 拍得很美啊, 當天我在遊輪碼頭也看到特別難忘的日落。

    回覆刪除