2013年9月21日 星期六

“天兔“到港前火燒雲 (現場手機相)

失魂貓剛冒熱到了海港城天台影火燒雲,影完一身大汗!現在和大家分享下手機相先^^ 打風呀,大家小心d!

14 則留言:

  1. 第1幅,d 旗 d 形狀好古怪,哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為怪風來臨..haha..我出左日落完整版, 快來欣賞

      刪除
  2. GOOD GOOD 呀, 昨日一定好多人去影日落.因為打風前夕通常都好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以冒熱出動....我出左日落完整版, 快來欣賞

      刪除
  3. 我昨日在大球場入面睇,仲靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....打風前夕通常都好靚....我出左日落完整版, 快來欣賞

      刪除
  4. 好正呀!!!
    幾日都去唔到...

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我來欣賞先, 我出左日落完整版, 快來欣賞

      刪除
  6. 看見渾天紅雲,美得不得了。

    回覆刪除