2013年9月9日 星期一

熊出沒注意!熊本熊Kumamon襲港




熊本熊 Kumamon出生於20103月,他
有著大大的頭、黑色圓圓的身體及正字標記的臉上腮紅,是隻表情俏皮個性搞笑幽默的黑熊。本來是宣傳「新熊本站」通車出品的吉祥物,曾榮獲全日本地方吉祥物大獎比賽第一名,自稱是熊本縣業務部長的Kumamon,在日本人氣度高企,現時熊本熊已成為日本全國吉祥物之首!

人氣爆燈!!做埋雜誌封面呀!

店長朋友已經為大家scan了文章和大家分享!^^



 熊本熊最愛和靚女玩


 大家有冇打算去探佢?









 我工作好認真架!







我好想擁抱!!(我們店内有售)


 想入住嗎?







在日本四處都發現熊本熊可愛的產品 ,真係要帶隻回家親親他吧

!!






失魂貓今日帶了可愛保溫袋
, 可以放飯盒帶回公司,又可以當午飯手袋, 帶隻熊出去一起lunch ^^ ~~happy


@
對貨品有興趣,歡迎私人留言查詢或click 我們facebook 專頁!



熊本熊kumamon網上小店開幕了

現在失魂貓化身為貓店長,正式在Facebook開設網上精品小店,主要收集可愛的“熊本熊“kumamon和貓貓產品,希望各位Blog友前來Facebook專頁給我一個“like“,順便shopping下!^^





9 則留言:

  1. 最近熊本熊真係好紅呀! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 你scan 晒成本野,唔知以為你幫雜誌做廣告...所以share...
      新屋已搬,請blog 友自己來睇下啦!

      刪除
    2. 係朋友幫我scan架!你唔開個blogspot blog?

      刪除
  2. 先報個到.
    我在 ckyyau.blogspot.com
    保持聯絡

    回覆刪除
  3. supwanmao您好! 謝謝分享!
    我的blog address是:
    blogspot : http://billyblogloc.blogspot.hk/
    facebook : https://www.facebook.com/pages/Petrikalio
    /441754159266471
    *可以的話,煩請在此facebook專頁給個 like,
    謝謝 !

    回覆刪除
  4. 隻熊本熊..睇落好似幾出名喎!......OK啦!

    回覆刪除