2013年9月17日 星期二

長隆野生動物世界



 今年公司旅行選擇去長隆,失魂貓已經是第三次去,不過還是覺得這裡的動物園真好多動物,失魂貓最喜歡長頸鹿和斑馬

我們首先坐小火車看動物,再步行動物園,見到好多不同動物其實這裡真是一個動物大家庭。





























































Photos by Fuji xe 1

24 則留言:

  1. 長隆我也去過,是不錯的動物園.

    回覆刪除
  2. Hi 我都搬左過黎呢度啦,長隆動物圖既動物有無鐵線網或玻璃圍實晒架,我都想去影下動物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡越來越熱鬧..........無嫁..任影...記住帶長鏡.

      刪除
  3. 有好多動物~人看動物,動物也看人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..佢地可能覺得我們傻

      刪除
    2. 我看失魂貓,失魂貓會覺得我傻嗎?哈。

      刪除
    3. 哈哈.....貓好彩不在動物園

      刪除
  4. 下月小雲都可能有機會去長隆! ^^"
    好多動物樣子都好得意啊!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下月去會好好多.天氣無甘熱
      記住要看晚上的大馬戲,好精彩

      刪除
  5. 小動物真可愛! Love! Love!

    回覆刪除
  6. 呢個園地有咁多可愛ge動物, 真係好值得遊覽. 早排曾到旅行社詢問, 可惜其行程是要自行到深圳集合, 回程亦要在深圳解散, 故無成行到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在所有大陸團都係深圳集合,都不是大問題

      刪除
  7. 我都好喜歡睇.....影動物.

    回覆刪除
  8. 中秋快樂呀。
    未去過,會不會好孩子氣的地方?

    回覆刪除
  9. 無意中路過但感受到真的很有feel和heart
    讓我這老餅安坐家中也可遊四方,特別喜愛台灣小吃篇
    謝謝(用國語說的)

    回覆刪除
  10. 長隆話去話去, 都有6年啦......希望重陽節真係去到啦~ ^^

    回覆刪除